283 tys. osób oglądało nowy codzienny program „Zakup w ciemno”, cykl podniósł wyniki TTV

Nowy codzienny cykl „Zakup w ciemno” oglądało średnio 282 tys. widzów. Produkcja podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
283 tys. osób oglądało nowy codzienny program „Zakup w ciemno”, cykl podniósł wyniki TTV
„Zakup w ciemno”; fot. TTV

Reality-show „Zakup w ciemno” na antenie TTV oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 4 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 282 tys. osób, co przełożyło się na 2,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,08 proc. w grupie 16-49 i 3,76 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 8 marca. Przyciągnął uwagę 401 tys. osób.

grafika

„Zakup w ciemno” wyraźnie podniósł średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 2 marca do 5 kwietnia ub.r. stacja w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.03 a 21.03 miała SHR% na poziomie 1,18 proc. w 4+ i 2,07 proc. w 16-49).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lala-laluna-katarzyna-alexander-zatrzymana-przez-policje-krolowe-zycia,7169666731976833a ##

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym program miał wyraźnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzeczy-ktorych-nie-nauczyla-mnie-matka-ttv-ogladalnosc-3-tygodnie,7169671906703489a ##

Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. - Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiadują się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili - czytamy w opisie cyklu.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek