Koniec zdjęć do nowej komedii z Popławską i Roguckim. „Jak żyć, żeby nie zwariować” w 2026 r. w kinach

Zakończyły się zdjęcia do komedii „Jak żyć, żeby nie zwariować” z Magdaleną Popławską i Piotrem Roguckim – poinformował producent ATM Grupa. Film trafi do kin w przyszłym roku.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Koniec zdjęć do nowej komedii z Popławską i Roguckim. „Jak żyć, żeby nie zwariować” w 2026 r. w kinach
mat.prasowe

Padł ostatni klaps na planie nowej komedii „Jak żyć, żeby nie zwariować” w reżyserii Tomasza Koneckiego, twórcy filmu „Lejdis” czy „Testosteron”. Nowa produkcja ATM Grupy, której akcja rozgrywa się na warszawskim Powiślu, to “ciepła komedia obyczajowa o kobiecie, która – z pomocą przyjaciółki, przypadkowego romansu i… stand-upu zaczyna pisać własny scenariusz na życie” – czytamy w opisie komedii.

Czterdziestoletnia Anka (Magdalena Popławska) mierzy się z rozwodem, pracą, dziećmi i życiowym chaosem. Jej męża Bartka (Piotr Rogucki), najlepszą przyjaciółkę gra Barbara Wypych, sąsiada stund-upera – Piotr Trojan, a przystojnego prawnika – Kamil Szeptycki. 

Obok nich na ekranie zobaczymy także m.in. Dorotę Kolaka, Krzysztofa Stelmaszyka, Maję Seklecką, Wiktora Wieczorka, Zofię Zborowską i Marcina Perchucia. Producentem kreatywnym filmu jest Magdalena Zielska, a za zdjęcia odpowiada Piotr Śliskowski. Premiera filmu planowana jest na 2026 rok.

ATM Grupa przy produkcji „Jak żyć, żeby nie zwariować” korzysta z dofinansowania przyznanego przez Polski Instytut Sztuki Filmowej z budżetu resortu Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu