SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs "Co stoi za Tyskim?" promuje wartości marki

Ponad 1.500.000 PLN to pula przeznaczona na nagrody w konkursie "Co stoi za Tyskim?" potrwa do 31 grudnia 2004 roku

Konkurs przygotowany przez TEQUILAPolska jest zwieńczeniem 375 urodzin marki Tyskie, a jego rozstrzygnięcie nastąpi 4 marca 2005.

Konkurs skierowany jest do piwoszy, którzy doceniają jakość i markę spożywanego piwa. Doboru nagród dokonano według konkretnych kryteriów. Każdą z nagród poprzez historię i wizerunek łączy z Tyskim wiele atrybutów i wartości: mieszkanie z Firmy Echo INVESTMENT, obecnego lidera polskiego rynku nieruchomości; sprzęt komputerowy IBM, uznawany za najlepszy w swojej kategorii; Harley Davidson, legendarny motocykl z niezwykłą historią.

Idea marki Tyskie wybrzmiewa poprzez oferowane pełne wersje nagród, bo jeżeli samochód to podobnie jak TYSKIE - pożądany przez miliony - VW Golf TDI DSG Sportline z bogatym wyposażeniem.

Wszyscy, którzy skompletują hasło "Tyskie 375 lat" z liter i cyfr znajdujących się na kontretykietach butelek Tyskiego,  zaznaczą jedną z 17 kategorii nagród i tak przygotowany zestaw prześlą pod wskazanym adresem w terminie do 31 grudnia wezmą udział w konkursie. Wygrywa ten, kto nadeśle najwięcej zestawów haseł w danej kategorii, natomiast dla pierwszych 100 tys. osób nagrodami będą jubileuszowe otwieracze.

Akcja "Co stoi za Tyskim?" zakrojona jest na szeroką skalę, wykorzystano w niej liczne materiały POS, wspiera ją również reklama TV. Szczegółowe informacje o promocji i nagrodach znajdują w "Albumie pełnym nagród", który został rozdystrybuowany w nakładzie ponad 6 mln. sztuk, oraz na stronie internetowej www.tyskie.pl przygotowanej przez TEQUILADigital. Konsumenci mogą także uzyskać informacje o akcji dzwoniąc na numer 0801 080 375.

Kreację akcji i materiały POS przygotowała TEQUILAPolska. Za reklamę ATL odpowiedzialna jest agencja DDB.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs "Co stoi za Tyskim?" promuje wartości marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl