SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Influencerzy Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacz, Trenuj z Krzychem oraz Waksy w kampanii promującej konkurs Lay's (wideo)

Z początkiem października firma PepsiCo rozpoczęła konkurs marki Lay's pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Wspiera go kampania  „Które Lay’s dziś wybierasz?” z udziałem takich influencerów, jak  Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacz, Trenuj z Krzychem oraz Waksy.

Aby wziąć udział w konkursie, należy zarejestrować na stronie internetowej Lays.pl, znajdujący się wewnątrz paczki, kod promocyjny. W kolejnym kroku wykonać zadanie polegające na stworzeniu pomysłowej grafiki za pomocą specjalnego kreatora, dostępnego na stronie konkursowej oraz udzieleniu pomysłowej i kreatywnej odpowiedzi na pytanie dedykowane danemu etapowi konkursu.

Każdego dnia uczestnicy zabawy grają o jedną z sześciu różnych nagród. Codziennie jeden ze zwycięzców mini konkursu wygrywa dodatkowo nagrodę specjalną - iPhone 8. Konkurs podzielony jest na 5 etapów – w każdym z nich na zwycięzców zabawy czekają inne nagrody. Ich łączna pula to 490 nagród o łącznej wartości blisko 0,5 mln zł. Konkurs trwa do 9 grudnia 2018 roku.

Do współpracy przy kampanii promującej zabawę zaproszono influencerów, m.in.: Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy. Będą oni wspierać poszczególne etapy konkursu. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, materiały POS oraz social media.

Za strategię digital, koncept kreatywny, landing page, kampanię we wszystkich social media Lay's i współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R Poland, która wraz z agencją Makata zrealizowała sesję zdjęciową do kampanii. Autorem zdjęć do sesji jest Damian Jaroszek. Spoty tv, przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, emitowane będą w TV i kanałach digital, takich jak YouTube, Ipla i Player. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction. Organizatorem konkursu jest Agencja Reklamowa Avanti.

Podobną akcję konsumencką PepsiCo prowadziło dla marki Lay's wiosną br. W letniej kampanii reklamowej marki pojawił się argentyński piłkarz Leo Messi, a kilka tygodni później brand promowany był akcją reklamową pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay's”.

Dołącz do dyskusji: Influencerzy Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacz, Trenuj z Krzychem oraz Waksy w kampanii promującej konkurs Lay's (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl