SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs na najlepsze kampanie public relations

ZFPR ogłasza konkurs na najlepsze kampanie public relations. Złote Spinacze przyzna niezależne jury

Związek Firm PR ogłosił w czwartek konkurs na najlepszą w Polsce kampanię public relations zrealizowaną w latach 2002/2003.

Celem organizowanego po raz pierwszy konkursu pod nazwą "Złote Spinacze ZFPR" jest promowanie najwyższych profesjonalnych standardów w pracy oraz rzetelności i zaangażowania w działania na rzecz kreowania wizerunku publicznego i komunikacji społecznej. Nazwa konkursu wywodzi się od logo ZFPR - spinacza, symbolu dążenia Związku do integrowania firm zajmujących się profesjonalną komunikacją.

Konkurs ma formułę otwartą: nie ma żadnych ograniczeń wobec uczestników. Mogą to być zarówno agencje PR, instytucje państwowe; wielkie przedsiębiorstwa, jak i organizacje społeczne. Jedynym wymogiem jest spełnianie przez przedsięwzięcia kryterium działania public relations.

"Pragniemy, aby udział w konkursie był pozytywnym i inspirującym doświadczeniem dla jego uczestników" - mówi Ryszard Solski, Prezes Zarządu ZFPR. - "Jesteśmy przekonani, że możliwość zdobycia prestiżowych nagród będzie motywowała nasze środowisko do jeszcze większej kreatywności, a sam konkurs przyczyni się do jego lepszego zintegrowania."

Konkurs "Złote Spinacze Związku Firm Public Relations" jest wzorowany na najbardziej prestiżowym konkursie PR w świecie, Golden World Awards for Excellence, organizowanym przez IPRA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (http://www.ipra.org). Podobnie jak w konkursie IPRA, decyzje o przyznaniu Złotych Spinaczy ZFPR podejmie niezależne jury składające się z uznanych autorytetów w branży PR i medialnej. Udział w jury potwierdzili już szefowie agencji PR, dyrektorzy pionów komunikacji korporacyjnej największych firm polskich i zagranicznych, a także znani dziennikarze.

Konkurs będzie dwuetapowy. W I etapie - do 30 września 2003 r. - uczestnicy przesyłają zwięzły opis swoich kampanii realizowanych w latach 2002/2003. Przedsięwzięcia mogą zostać zgłoszone w 6 kategoriach: PR korporacyjny (wizerunek firm czy instytucji), PR produktu, kampania edukacyjna, komunikacja kryzysowa, public affairs i lobbing, kampania społeczna. Do II etapu jury wybierze do czterech najlepszych przedsięwzięć w każdej kategorii, przy czym do 30 października autorzy tych projektów powinni nadesłać pełną dokumentację projektów. Po zapoznaniu się z nią jury przyzna najlepszym projektom - po jednym w każdej kategorii - Złote Spinacze. Ogłoszenie wyników nastąpi na specjalnej uroczystości planowanej na koniec listopada
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs na najlepsze kampanie public relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl