SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs na najlepsze polskie strony internetowe za 1000 zł

Webstarfestival - profesjonaliści wybiorą najlepsze strony WWW spośród zgłoszonych do konkursu w kilkunastu kategoriach, a internauci przyznają własną nagrodę, poznamy też człowieka roku polskiego Internetu.

Rozpoczął się Webstarfestival, pierwszy ogólnopolski konkurs reklamy internetowej i stron WWW. Konkurs ma na celu popularyzację Internetu jako skutecznego i innowacyjnego narzędzia marketingu i komunikacji.

Skład jury odzwierciedla główną ideę konkursu, czyli promocję najciekawszych i najbardziej skutecznych rozwiązań z obszaru interactive. Do oceny projektów zostali zaproszeni eksperci branży internetowej, reklamowej, public relations, mediowej, którzy opiniować będą prace pod kątem ich funkcjonalności, zawartości, wyglądu graficznego, nawigacji, innowacyjności, prezencji wizerunkowej oraz wszelkich kryteriów decydujących o powodzeniu i sukcesie stron WWW.

„Webstarfestival jest pierwszą tak szeroką inicjatywą, która pozwala kompleksowo ocenić większość aspektów projektów interaktywnych - mówi Olgierd Cygan, prezes IAB. Dotychczasowe konkursy dotyczące Internetu oceniały albo wizualizację albo funkcjonalność stron internetowych, natomiast nie łączyły ze sobą obu tych atrybutów, które przyczyniają się do ich sukcesu.

Konkurs trwa od 1 września do 8 grudnia br. i zostanie zakończony oficjalną galą przyznania statuetek „Webstar” w 18 kategoriach oraz nagrody specjalnej  - Człowieka Roku Polskiego Internetu nominowanego przez redakcję Newsweek Polska. Strony www biorące udział w konkursie będą zawierały specjalny baner prowadzący do formularza do głosowania. Dodatkowo festiwalowi towarzyszyć będą warsztaty dla profesjonalistów oraz konferencja branżowa.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Newsweek Polska, Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (Interactive Advertising Bureau) oraz MMT Management (m.in. organizator Impactora). Partnerem merytorycznym jest Midwest ITSE oraz Centrum im. Adama Smitha.

Kategorie konkursu:

·             Najlepsza polska strona WWW

·             Najlepsza polska strona WWW - wybór internautów (głosowanie przez WWW, wybór spośród 100 najbardziej oglądanych stron WWW wg PBI Megapanel)

·             Najlepsza strona korporacyjna

·             Najlepsza strona produktowa

·             Najlepsza strona małej firmy (do 50 zatrudnionych)

·             Najlepszy portal horyzontalny (portale ogólne)

·             Najlepszy portal wertykalny (serwis branżowy)

·             Najlepsza strona mediów tradycyjnych

·             Najlepsza strona mediów internetowych

·             Najlepsza strona administracji publicznej (rząd)

·             Najlepsza strona samorządowa (samorządy)

·             Najlepsza strona społeczna (akcje społeczne, NGO, org)

·             Najlepsza strona prywatna (hobby etc)

·             Najlepszy sklep internetowy

·             Najlepsza nowa strona WWW (powstała w ciągu ostatnich 12 m-cy)

·             Najlepsza reklama internetowa

·             Najlepsza kampania reklamowa w internecie

·             Najbardziej innowacyjna kampania reklamowa w internecie

·             Najbardziej efektywna kampania reklamowa w internecie - nagroda przyznawana przez IAB Polska

Jury Webstarfestival:

Adam Kwaśniewski  Dyrektor Handlowy, Ad.net
 
Artur Zawadzki  Wiceprezes Zarządu IAB Polska, Wiceprezes Zarządu Gemius S.A.
 
Benita Jakubowska  Dyrektor sprzedaży/projekt internet, Agora - Gazeta.pl
 
Bohdan Pawłowicz  Dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
 
Cezary Kaźmierczak  Organizator, MMT Management
 
Dominik Kaznowski Wiceprezes Zarządu IAB Polska, z-ca Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PZU S.A.
 
Grzegorz Kiszluk  Redaktor Naczelny Brief
 
Jacek Barankiewicz  Wiceprezes Zarządu SMB, Prezes Zarządu ASK
 
Jacek Makowski  Dyrektor Biura Reklamy, onet.pl
 
Jacek Pasławski  Prezes Zarządu, Interia.pl
 
Joanna Pawlak  Dyrektor Marketingu, Wirtualna Polska
 
Maciej Gandys Klub Twórców Reklamy
 
Marcin Gaworski New Media Director Zentropy Partners/McCann Worldgroup, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
 
Marcin Woźniak Dyrektor Zarządzający, ABROmedia
 
Marek Woźniak  Dyrektor Zarządzający, NetPR
 
Mirosław Kaliński  Instytut e-Gospodarki Centum im. Adama Smitha
 
Olgierd Cygan  Prezes Zarządu IAB Polska, Prezes Digital One (Euro RSCG)
 
Paweł Trochimiuk  Prezes Partner of Promotions, Wiceprezes, Związek Firm Public Relations
 
Sebastian Ramatowski  Z-ca dyrektora ds. rozwoju produktów elektronicznych, e-Card
 
Tomasz Wróblewski  Redaktor naczelny, Newsweek Polska.

Aby zgłosić stronę do konkursu trzeba wysłać formularz i wpłacić na konto organizatorów ... 1000zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs na najlepsze polskie strony internetowe za 1000 zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl