Współtwórca Kanału Sportowego i Meczyków w Burdzie. Spółka tworzy video hub

W strukturach Burda Media Polska powstaje video hub, który zadba o rozwój audio i video wszystkich produktów wchodzących w skład portfolio spółki. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, funkcję head of video 2 listopada br. objął Konrad Mazur, przez ostanie dziewięć miesięcy szef digitalu w Canal+Sport, wcześniej związany z Kanałem Sportowymi i Meczyki.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Mazur będzie bezpośrednio raportował do Agnieszki Wicher-Szczesnej, przejął również opiekę nad zespołem video, który do tej pory był częścią content studio, a od listopada jest w video hub.

- Przed nami rok ciekawych wyzwań w obszarze video. Cieszę się ze Konrad swoją wiedzą i doświadczeniem wzmocni nasz zespół i wspólnie będziemy pracować na rozwojem video hub - mówi Agnieszka Wicher-Szczesna, managing director beauty, lifestyle & travel Burda Media Polska.

Konrad Mazur związany jest z produkcją wideo od 12 lat. Był twórcą Kanału Sportowego od strony techniczno-studyjnej oraz projektu wideo portalu Meczyki.pl. Swoje doświadczenia zdobywał także jako producent w TVP Sport, gdzie koordynował obsługę publicystyczną Euro 2020 oraz w Onet.pl i “Przeglądzie Sportowym”. W ostatnim czasie piastował stanowisko szefa działu digital w Canal+ Sport, rozwijając markę w internecie, tworząc dedykowane treści dla serwisu streamingowego Canal+ Online oraz kanału YouTube. 

Michał Wojak szefem content studio w Burdzie

To kolejna nowa osoba w Burda Media Polska. Od listopada br. dyrektorem content studia został Michał Wojak. Jednocześnie content studio wraz z zespołem PM przeszło w struktury biura reklamy firmy.

W skład portfolio Burda Media Polska wchodzą portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników (Mediapanel, grudzień 2022 r.) Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze jak "Elle","Elle Decoration", "Glamour", "National Geographic", "Traveller" oraz "Viva!". Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem drogerii kosmetycznych Cocolita.pl.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska