SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przełomowa 13” reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)

Rozpoczęła się kampania digitalowa promująca Nest Konto Samodzielne w Nest Banku. Działania przygotowane przez agencję ASAP&ASAP Communication mają charakter edukacyjny i skierowana jest do rodziców nastolatków.

Article

Działania komunikacyjne w mediach społecznościowych skupione są wokół ebooka „Przełomowa 13 czyli o dorastaniu do decyzji finansowych”, który powstał we współpracy z  Natalią Tur (Nishka) i Agnieszką Burską-Wojtkuńską (Mrs. Polka Dot) – socjolożkami, blogerkami, mamami nastolatek oraz Ewą Sękowską-Molgą – psycholożką dzieci i młodzieży.

Z ebooka rodzice dowiedzą się m.in. jak rozmawiać z dziećmi o finansach, jakie są obecnie potrzeby finansowe młodzieży oraz jak przedstawiają się wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Nest Bank wśród rodziców nastolatków i nastolatków.

Działania reklamowe oparte zostały przede wszystkim na współpracy z influencerami oraz kampanii w social media. Agencja przygotowała również filmy produktowe prezentujące kluczowe funkcjonalności konta „Nest Konto Samodzielne”.

ASAP&ASAP Communication odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną, egzekucję i produkcję materiałów do akcji oraz współpracę z influencerami.

W jednej z ostatnich swoich kampanii Nest Bank reklamował kredyt dla rodzin z dziećmi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przełomowa 13” reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl