SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koral hip-hopową piosenką świętuje 40-lecie marki

Młodzieżowy duet PitPitShowTV wygrał konkurs Koral na najlepszą piosenkę o marce. Bracia przygotowali hip-hopowy utwór „Zalodowane bity”.

Piosenka na temat historii marki Koral jest efektem współpracy z dwoma laureatami zeszłorocznego konkursu konsumenckiego "Grand. Błogie chwile". Bracia z youtubowego kanału PitPitShowTV zrealizowani nagranie ich wspólnej, specjalnie przygotowanej z okazji 40-lecia marki Koral, piosenki w studio oraz nakręcili teledysk.

Utwór „Zalodowane bity” podsumowuje historię lodów Koral, m.in. Pando, Apacz i Julek. Młodzi artyści w piosence zachęcają również do dołączenia do społeczności "Zalodowani" - miłośników lodów Koral i dobrej zabawy.

Piosenka będzie promowana za pomocą reklam Google Ads w serwisie YouTube.

Za pomysł, całościową realizację projektu, tekst piosenki oraz jej promocję odpowiada agencja Veneo (Project Manager: Przemysław Lorenc, copywriter: Joanna Korczyk-Ulman, współpraca: Julia Feliks).

Ścieżkę dźwiękową stworzył Kudel Beats, znany choćby ze współpracy z raperem W.E.N.A. Piosenka została zrealizowana w krakowskim studiu nagrań Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a teledysk powstał we współpracy z Piotrem Wyszyńskim. 

Dołącz do dyskusji: Koral hip-hopową piosenką świętuje 40-lecie marki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nie
jakie to jest złe...
odpowiedź
User
Eve
a ja uważam, że całkiem bezpretensjonalne i z pozytywnym flow. Dziecakom chyba też się podoba patrząc na proporcje łapek w górę i dół na youtubie
odpowiedź