SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koralowe reklamy w kampanii „Zwracamy uwagę na Małopolskę”

Pod hasłem „Zwracamy uwagę na Małopolskę” rusza kampania promująca atrakcje turystyczne województwa małopolskiego. Motywem przewodnim akcji, obejmującej outdoor i BTL, jest sznur czerwonych korali.

W startującej 18 lipca kampanii turystycznej Małopolski wykorzystywane są billboardy 3D, których główny element to sznur czerwonych kul-korali. Odwołuje się on tradycyjnych strojów z regionu małopolskiego, symbolizując jego bogatą ofertę turystyczną. Z kolei zielone tło plakatu nawiązuje do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmującego 33 placówki informacji turystycznej serwis visitmalopolska.pl.

Takie reklamy - zgodnie z hasłem głównym kampanii - mają przyciągnąć uwagę odbiorców. A akcji wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i w samej Małopolsce. - To naturalne, że Małopolskę rozsławiają w dużej mierze te największe, najbardziej znane miejsca na turystycznej mapie, jak Kraków czy Wieliczka. Niemniej jednak, bardzo zależy nam na utrwalaniu marki regionu, w którym kryje się przecież szereg innych, wartych odwiedzenia atrakcji - deklaruje Elżbieta Kantor, dyrektor departamentu turystyki, sportu i promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.

Kampania obejmuje także dystrybucję ponad 12 tysięcy niewielkich ulotek, tzw. wlepek. - Na wlepkach będzie można znaleźć kod QR i za jego pomocą wejść na stronę visitmalopolska.pl (poprzez banner z motywem korala, na stronie głównej). Wszyscy zainteresowani znajdą tam szczegóły naszej akcji „Małopolska za mniej - zobacz więcej” - opisuje Leszek Zegzda, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.

Na jesień planowana jest już kontynuacja akcji. - Koral Małopolski połączy ludzi w ramach interaktywnych telemostów, Koralowy Kamper dotrze do najciekawszych zakątków regionu, w zaskakujący sposób zaprosimy na zimę i na narty do Małopolski - zapowiada Elżbieta Kantor.

Za kreację, produkcję i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Agencja Promocji Miast i Regionów.

Dołącz do dyskusji: Koralowe reklamy w kampanii „Zwracamy uwagę na Małopolskę”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
ciekawe kiedy i gdzie odbył się przetarg na tą kampanię? bo jakoś nie kojarzę? coś jest nie tak
odpowiedź
User
rg
Czerwone korale, Małopolska, wzornik RGB, ktoś zwraca uwagę na Małopolskę... głupich nie sieją :)
odpowiedź