Mateusz Morawiecki udzielił wywiadu youtuberowi Blowkowi o koronawirusie (wideo)

Premier Mateusz Morawiecki rozmawiał z youtuberem Karolem Gązwą, lepiej znanym jako Blowek, o walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Blowek to najpopularniejszy polskich youtuber.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Morawiecki udzielił wywiadu youtuberowi Blowkowi o koronawirusie (wideo)

W rozmowie Morawiecki odpowiadał na pytania, które Blowkowi przesłali internauci, dotyczące różnych działań władz związanych z epidemią koronawirusa. Youtuber na początku zaznaczył, że pozostaje apolityczny, natomiast w obecnej sytuacji zdecydował się przyjąć zaproszenie premiera, żeby włączyć się w walkę z fake newsami o koronawirusie.

Na koniec rozmowy Mateusz Morawiecki podziękował Blowkoi za jego walkę z dezinformacją na temat epidemii. - Epidemia fake newsów jest bardzo groźna, bo może przerodzić się w epidemię strachu, a to z kolei może dezorganizować nasze życie - uzasadnił szef rządu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koronawirys-epidemia-kryzys-branza-konferencyjna-ratunkiem-streaming-internetowy-ciekawa-alternatywa,7170734780565633a ##

- Kochani, ta krótka rozmowa z jedną z najpopularniejszych osobistości polskiego internetu, czyli Blowek to element walki z groźnymi fake newsami. To także walka z koronowirusem, który rozprzestrzenia się szybciej w warunkach chaosu informacyjnego i ludzkiej paniki! Dlatego połączyliśmy siły i rozmawialiśmy naprawdę szczerze, żeby ten problem nagłośnić - wyjaśnił Mateusz Morawiecki na Facebooku. - Pomóżcie nam i podawajcie dalej! - zachęcił.

 

Karol „Blowek” Gązwa to jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych. Jego kanał youtube’owy ma 4,35 mln subskrybentów, a zamieszczonych tam 1,2 tys. materiałów odtworzono łącznie 817 mln razy. Na Facebooku ma 803 tys. fanów, a na Instagramie 1,5 mln obserwujących.

Pod względem liczby subskrybentów Blowek jest najpopularniejszym polskim youtuberem, na początku ub.r. jako pierwszy przekroczył poziom 4 mln subskrybentów, a w połowie 2018 roku wyprzedził w liczbie subskrypcji Sylwestra Wardęgę, poprzedniego wieloletniego lidera.

W ostatnich latach Blowek wystąpił w wielu kampaniach marketingowych, także społecznych, przede wszystkim skierowanych do młodych osób. W ub.r. promował m.in. sieć Play i samochody Renault.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koronawirus-epidemia-szpitale-sprzet-4f-przekaze-10-proc-obrotow-z-e-commerce-agata-daje-1-mln-zl,7170734471268481a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"