SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kosmiczna promocja 2” wspiera Tiger Energy Drink

Rusza „Kosmicznej promocji 2” napoju Tiger Energy Drink. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu FoodCare oraz agencje OS3 multimedia i TBWA\PR.

W startującej 26 lipca „Kosmicznej promocji 2” należy kupić jedną z trzech wersji opakowań napoju Tiger Energy Drink i wysłać SMS-em odpowiedni kod. Każdego dnia wśród zgłoszeń losowane są i-Pody Touch i konsole Sony PSP, natomiast nagrodami głównymi jest 10 biletów na lot, w czasie którego zostanie osiągnięty stan nieważkości.

Akcję – zaplanowaną do 5 września – wspierają działania reklamowe w pismach branżowych i serwisie Facebook. Kreację kampanii przygotował dział marketingu FoodCare, za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja OS3 multimedia, a za wsparcie public relations odpowiada agencja TBWA\PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kosmiczna promocja 2” wspiera Tiger Energy Drink

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl