Kosmiczny świat Mlekolandii

Euro RSCG Warsaw dla Mlekołaków

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw dla marki płatków śniadaniowych Mlekołaki, to pełna przygód wyprawa w kosmiczny świat Mlekolandii.

W kosmicznych przygodach w Mlekolandii Mlekołakom towarzyszy chłopiec – amator Mlekołaków. Chłopiec wie, że do przygód w Mlekolandii należy się specjalnie przygotować dlatego zasiada do śniadania już gotowy do podróży i przebrany w swój kosmiczny strój kosmonauty. Chłopiec wie, że śniadanie z Mlekołakami to obietnica kosmicznej przygody, do której trzeba się dobrze przygotować.

Pomysł i realizacja reklamy zostały przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych odbiorcach. W porównaniu ze znanymi do tej pory Mlekołakami, marka przeszła poważne zmiany wizerunkowe. Mlekołaki zamieszkały na mlekołakowej planecie i stworzyły kolorową, sympatyczną, korzystającą z najnowszych technologii społeczność. Mlekołaki mają wroga, którym jest złośliwy i niesympatyczny Hiron. Hiron ze swoją armią próbuje zaatakować Mlekolandię i wykraść Mlekołakom ich płatki. Jednak Mlekołaki mają przygotowaną przeciwko Hironowi tajną broń. Są to czekoladowe rakiety – Choco Rockets oraz cynamonowe gwiazdki – Cini Stars, czyli najnowsze kształty i warianty smakowe płatków śniadaniowych.

Kampania od 7 października obecna jest w Polsacie, TVP, Fox Kids, Cartoon Network i Mini Max. Producentem Mlekołaków jest Maspex Wadowice. Dyrektorem kreatywnym pracującym przy kampanii jest Jacek Maciejewski, natomiast dyrektorem artystycznym Sylwia Rękawek i Mariusz Brochacki.

Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu