Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetu satelitarnego Tooway (oferowanego przez Eutelsat Broadband) z udziałem słynnego kosmonauty Mirosława Hermaszewskiego. Akcję przygotowały agencja Plej i dom mediowy Codemedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway

W reklamach internetu Tooway Mirosław Hermaszewski, jedyny polski kosmonauta, który w latach 70. odbył lot w kosmos, przekonuje, że ta usługa jest dostępna niezależnie od lokalizacji, nawet tam gdzie brakuje infrastruktury szerokopasmowej czy zasięgu mobilnego. Ponadto zapewnia stabilne, szybkie połączenie, a kosztuje od 49 zł miesięcznie.

- Fundamentem naszych rozwiązań z jednej strony są zaawansowane sposoby satelitarnego przekazu sygnału, z drugiej zaś - jakość oraz unikalny, nieograniczony zasięg. Dzięki usługom Tooway kosmiczne technologie znajdują szerokie zastosowanie wśród użytkowników, którzy - w odróżnieniu od Mirosława Hermaszewskiego - nie mogli być w kosmosie - opisuje koncepcję kampanii Daniel Zadrożny, dyrektor regionalny Eutelsat Broadband w Polsce. Współpraca z Hermaszewskim została zaplanowana długoterminowo.

Obecna kampania jest prowadzona w radiu, prasie, internecie i na outdoorze. Obejmuje województwo warmińsko-mazurskie, lubelskie i małopolskie. Potrwa do końca lipca.

Kreacją reklam zajęła się agencja Plej, a zakupem mediów - dom mediowy Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?