Kozel rusza z loterią paragonową

Kozel, czeska marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, startuje z nową odsłoną paragonowej loterii konsumenckiej. Tegoroczna akcja promocyjna przebiega pod hasłem „Nagrody czechają!” potrwa do 25 sierpnia br.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kozel rusza z loterią paragonową
mat.pras.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolne piwo Kozel – zarówno w wersji alkoholowej, jak i bezalkoholowej – i zachować paragon. Następnie należy zarejestrować dowód zakupu na dedykowanej stronie www i sprawdzić, czy udało się zdobyć jedną z tysięcy nagród.

– Nową odsłoną loterii chcemy zachęcić konsumentów do sięgnięcia po jeden z czterech wyjątkowych wariantów piwa Kozel, jednocześnie dając im szansę na wygranie wspaniałych nagród. Złoto, kufle i dobre piwo to nasz przepis na letnią promocję – mówi Maria Hejmanowska, brand managerka marki.

Loteria potrwa do 25 sierpnia 2025 roku i obejmie wszystkie kanały dystrybucji, czyli on-trade, off-trade oraz e-commerce. Będzie wspierana zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w cyfrowych. Na jej potrzeby przygotowano spot TV oraz materiały POS, nie tylko tradycyjne, ale też na ekranach i standach inteligentnych. Dodatkowo wyemitowane zostaną formaty digitalowe oraz kampania w social media. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu