SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kraft Foods rewiduje umowy z agencjami reklamowymi w Europie

Firma Kraft Foods rozpoczęła rozmowy z agencjami na temat działań reklamowych na rynku europejskim.

Drugi po Nestle największy na świecie koncern produkujący produkty żywnościowe i napoje chce zrewidować listę obsługujących ją agencji reklamowych w celu zmniejszenia kosztów.

Firma prowadzi rozmowy zarówno z agencjami obecnie obsługującymi ją na rynku europejskim (JWT, DraftFCB, Ogilvy Advertising, Euro RSCG London, Golley Slater, Work Club), jak również takimi, z którymi do tej pory nie współpracowała.

Około dwa miesiące temu Kraft Foods rozpoczęła również przegląd swoich międzynarodowych zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów, wartych łącznie 300 milionów funtów.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kraft Foods rewiduje umowy z agencjami reklamowymi w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl