SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)

Maspex Wadowice w nowej kampanii telewizyjnej marki Krakus przypomina o wygodnym rozwiązaniu w kuchni, jakim jest stosowanie gotowych bulionów. Działania realizują agencje Brasil i Mindshare.

Article

Producent w nowej kampanii koncentratów bulionów Krakus przypomina, że podstawą każdej kuchni jest dobry bulion, a gotowanie z tymi produktami może być szybkie, sprawne i innowacyjne.

Akcja spotu toczy się w kuchni, w której trwa przygotowywanie kilkudaniowego obiadu, a główny bohater to koncentrat bulionu Krakus.

Spot ma nie tylko podkreślać innowacyjny charakter bulionów Krakus, ale też w jasny sposób prezentować naturalność oraz odpowiednią formę ich użytkowania. Reklama ma też przekonywać, że dzięki nim gotowanie jest szybkie.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.

Poprzednio buliony marki Krakus wspierane były szeroką kampanią jesienią ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotrek
dla mnie to produkt wybitnie przesolony. Jeśli ktoś lubi słone to polecam. Powiązanie tego bulionu z koncentratem barszczu czerwonego (przesolonego) owej firmy powoduje u mnie odruchy wymiotne.
8 8
odpowiedź
User
piotrek
dodam jeszcze że napisałem pytanie do owej firmy: czy potrafią wyprodukować bulion bez dodatku soli i niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Spot jest perfekcyjnie zrealizowany. Produkt jest dla mnie nie do przyjęcia.
8 8
odpowiedź