Krakus - Godne Dzieciństwo

Dwa spoty reklamowe emitowane od 9 do 31 października na antenach TVP (1,2,3) będą stanowić wsparcie medialne dla nowej ogólnopolskiej akcji społecznej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z początkiem roku szkolnego 2004/2005 ruszyła akcja "Godne dzieciństwo" organizowana wspólnie przez Sieć Partnerów, program marketingu społecznego Polskiego Czerwonego Krzyża, wraz z firmami partnerskimi, w tym marką Krakus.

Przez cały rok szkolny najbardziej potrzebujące dzieci z całej Polski będą objęte programem dożywiania.

To kolejny program, w którym Krakus - marka silnie zaangażowana w działania prospołeczne - uczestniczy jako Partner Polskiego Czerwonego Krzyża. Mamy już za sobą kilka wspólnych akcji z PCK - mówi Lidia Zalewska, Kierownik ds. Public Relations Grupy Animex, producenta wyrobów marki Krakus - Wszystkie przyniosły wymierny efekt, a nasza pomoc trafiła tam, gdzie powinna - do najbardziej potrzebujących.

W ramach bożonarodzeniowej akcji "Podzielmy się radością Świąt" w 2003 roku Krakus ufundował paczki żywnościowe najbardziej potrzebującym. Następnie od wiosny do jesieni bieżącego roku Krakus finansował codzienne obiady setce dzieci w szkole podstawowej w Świdwinie (woj. zachodniopomorskie) i przygotowywał paczki żywnościowe dla kolejnych stu uczniów tej szkoły.

Pomoc w ramach nowej akcji trafiać będzie do 5615 uczniów w całej Polsce. Mamy nadzieję, że "Godne dzieciństwo" to początek łańcuszka dobrej woli - dodaje Zalewska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu