Krakus zachęca „Chrup na grilla”

Firma Maspex rozpoczęła kampanię reklamową marki Krakus, w której promuje m.in. ogórki konserwowe tej marki jako idealną przekąskę do grillowanych potraw. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Change Integrated (Group One) i Trzask!.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krakus zachęca „Chrup na grilla”

Krakus koncentruje się w tej kampanii na dwóch obszarach działań – reklamach na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online.

W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie na 643 nośnikach w największych polskich miastach, jak Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, a także w Trójmieście i na Górnym Śląsku. Szerokie działania obejmują także digital w postaci kampanii banerowej.

W ofercie marki znajdują się ogórki konserwowe, korniszony oraz ogórki  kiszone.

Za kreację reklam outdoorowych odpowiada agencja Change Integrated (Group One), a za kampanię digital - agencja Trzask!.

Maspex także latem ub.r. promował markę Krakus w kontekście sezonu grillowego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej