Krawiec w nowej kampanii Link4 (wideo)

W telewizji, prasie i internecie wystartowała nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Link4. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania reklamowa Link4 pokazuje, że firma ta dopasowuje ubezpieczenia komunikacyjne dla swoich klientów tak dokładnie, jak krawiec robi to z ubraniem. W akcji po raz kolejny pojawia się charakterystyczny motyw scenograficzny krzeseł-czwórek, które są elementem identyfikacji wizualnej Link4.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne), prasie oraz internecie (reklamy na głównych portalach, e-mailingi). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej