Kreacja kampanii 'Prowadzę - jestem trzeźwy' wybrana w konkursie

Kreacja trzeciej edycji kampanii społecznej 'Prowadzę - jestemtrzeźwy' została wybrana w konkursie zorganizowanym podczasFestiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. Za najlepszy uznanoprzedstawiający tablicę rejestracyjną z napisem "Trzeźwy" projektautorstwa Przemysława Bukowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W zorganizowanym w ramach Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan2008 konkursie na kreację tegorocznej edycji kampanii społecznej"Prowadzę - jestem trzeźwy" brały udział projekty reklamowetworzące pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym orazzachęcające kierowców i pasażerów do odważnego promowaniatrzeźwości w swoim otoczeniu. Przed uczestniczącymi w rywalizacjiplakatami postawiono też zadanie budowania mody na trzeźwy, zdrowystyl życia, rozsądne działanie, realną ocenę sytuacji orazstanowczość i konsekwencję. Wyniki konkursu ogłoszono 8 maja, wdniu galowym Festiwalu.

Z najlepszą kreację uznano pokazujący tablicę rejestracyjną znapisem "Trzeźwy" projekt stworzony przez Przemysława Bukowskiego,absolwenta projektowania graficznego w Akademii Sztuk Pięknych wKatowicach. Twórca zwycięskiego plakatu zajmuje się głównieprojektowaniem graficznym, ale sięga również po techniki grafikiwarsztatowej, rysunek oraz malarstwo, współpracując z agencjamireklamowymi i wydawnictwami.

Drugie miejsce zajął plakat stworzony przez Dorotę Marciniak,absolwentkę grafiki i malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im.Władysława Strzemińskiego w Łodzi, uczestniczącą w zbiorowychwystawach sitodruku (Łódź, Poznań), a także swojej autorskiejwystawie o tym profilu zorganizowanej w 2004 roku w Łodzi.

Natomiast trzecia nagroda przypadła Wojciechowi Zatorskiemu,absolwentowi Instytutu Form Przemysłowych w PWSST im. Wł.Strzemińskiego w Łodzi.

Konkurs na projekt kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy"towarzyszył tegorocznej edycji Festiwalu Plakatu ReklamowegoBarbakan 2008. Trwająca od 24 kwietnia do 8 maja w Krakowie imprezakoncentrowała się wokół wykorzystania kreacji i outdooru w promocjireklamy społecznej. Patronem zarówno samego festiwalu, jak ikampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy" jest MiędzynarodoweStowarzyszenie Reklamy IAA Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę