SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”

Kredyt Bank w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii promocyjnej z Wojciech Mannem i Krzysztofem Materną pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.

Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”

„Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo obiecujące. Dziennie bank otwiera od 800 do 1.200 kont. Jest to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszych miesięcy 2011 r." - podał bank.

Do tej pory na Ekstrakoncie Plus klienci zgromadzili ponad 24 mln zł.

>>> Małpa i paw z Mannem i Materną reklamują Kredyt Bank

Kredyt Bank od 23 maja proponuje klientom nowe konto osobiste z 7-proc. oprocentowaniem środków, bezpłatnym prowadzeniem, przelewami w Internecie, kartą oraz darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów w Polsce. Nowe konto reklamują Krzysztof Materna i Wojciech Mann (więcej na ten temat).

Ponad połowę rachunków otwierają nowi klienci, kolejne 47% to klienci Kredyt Banku, którzy wcześniej nie mieli konta  w tym banku, a korzystali jedynie z oferty depozytowej lub inwestycyjnej. Konwersja dotychczasowych klientów na nowy rachunek, Ekstrakonto Plus wynosi 2% sprzedaży.

>>> Doktor Mann i siostra Materna w kolejnej reklamie Kredyt Banku

Dodatkowym efektem kampanii jest zwiększenie zainteresowania ofertą banku wśród mikrofirm (SOHO). Od początku kampanii Bank pozyskał już ponad 700 nowych klientów z tego segmentu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
kampania jest nudna jak flaki w oleju
8 8
odpowiedź
User
radekmac
Planowali, że będzie klapa a wyszło lepiej - czyli sukces! Przy takiej intensywności kampanii jakiś skutek być musiał ale to nie zmienia faktu, że to słaba kampania.
8 8
odpowiedź
User
znawca
ja nie mogę patrzeć na te reklamy i przełączam lub ściszam, konta też nie założę...a teraz wyobraźcie sobie, który bank po wydaniu setek tysięcy a może i milionów przyzna w trakcie trwania tej kampanii reklamowej ,że poniósł klęskę?Twierdzenie,że jest odwrotnie może jeszcze trochę pomóc ,przyznanie się do porażki jest strzałem w but!
8 8
odpowiedź