SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krokodyl ofiarą keczupu i pingwin wymazany przez dżem reklamach Persila

Firma Henkel w nowej kampanii środków piorących marki Persil przekonuje, że plamy nie są nieśmiertelne. Za kreację reklam odpowiada agencja DDB z Meksyku.

Article

Bohaterami nowej kampanii Persila są krokodyl (znany z logo marki Lacoste), który zamiast głowy ma plamę keczupu oraz pingwin, który został całkiem wymazany przez smugę dżemu. W ten sposób producent Persila chce pokazać konsumentom, że plamy na ich ubraniach nie są nieśmiertelne. Można je łatwo „uśmiercić” wykorzystując do tego Persil.

„Zaatakowane” przez plamy zwierzątka mogą odżyć, jeśli ubrania zostaną wyprane w promowanym produkcie.

Kampania wykorzystuje wizualne kalambury, aby przypomnieć konsumentom, czego może zostać wykorzystany Persil. Przekaz reklamowy jest prosty wizualnie, ale zarazem mocny w wymowie.

U dołu grafik znajduje się wizerunek opakowanie Persila i hasło „Save Your Clothes”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krokodyl ofiarą keczupu i pingwin wymazany przez dżem reklamach Persila

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl