SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów

W sezonie 2015/2016 „Kropkę nad i” oglądało średnio 605 tys. widzów, o 179 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 8,90 mln zł.

Monika Olejnik, fot. AKPA Article

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2015/2016 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 14 lipca 2016 roku wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 4 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 26 października ub.r., w którym gościem był Michał Kamiński. Obejrzało go 977 tys. osób.

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

26-10-2015

20:00:07

20:22:52

977 326

5,83%

14-07-2016

20:00:15

20:21:00

961 292

6,95%

04-01-2016

20:00:09

20:20:52

951 345

5,65%

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 179 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2014/2015) program śledziło 426 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,75 proc. oraz 2,08 proc. udziału.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Druga w tym czasie była stacja TVP Info, której udział wyniósł 3,42 proc. (stacja ta nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20-ta”), a trzecie miejsce zajął Polsat News (0,64 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN24 - Kropka nad i

604 844

4,00%

136 503

2,43%

TVP INFO

517 006

3,42%

71 802

1,28%

Polsat News

96 998

0,64%

26 761

0,48%

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 8,90 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2014/2015 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bur
to jest mega wstyd ze tvp info przegrywa w tym pasmie pomimo obecnosci w dvb-t i bycia kontynuacją wiadomosci
33 17
odpowiedź
User
jac
To tylko potwierdza polaryzację polityczną spoleczeństwa i powstanie sekty Kodowskiej zamykającej się w kręgu -GW, TVN, Axel Springer (onet newsweek fakt)
31 50
odpowiedź
User
IOP
jac jak ktoś woli to ogląda TVN jak ktoś woli TV Trwam ogląda TV Trwam na tym polega Demokracja ;)
34 11
odpowiedź
User
jac
jac jak ktoś woli to ogląda TVN jak ktoś woli TV Trwam ogląda TV Trwam na tym polega Demokracja

I to jest właśnie demokracja, zauważam jedynie, że następuje silna polaryzacja i ideowa konsolidacja mediów, a o sekcie napisałem prowokacyjnie, gdyż widzów TV Trwam przez lata również nazywano sektą. Pozdrawiam wszystkie sekty polityczne.
18 20
odpowiedź
User
NaPiS nagrobny
Zawsze zastanawiam sie jak oni wyliczaja te 180 tys. ogladaczy danego programu i ze nigdy nie wychodzi im 181 albo 179. :-)
16 17
odpowiedź