SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka nad i” straciła widzów. TVN24 przed TVP Info w grupie komercyjnej

W jesiennym sezonie „Kropkę nad i” Moniki Olejnik ogląda średnio 357 tys. widzów, o 11 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku wśród stacji newsowych, a w grupie komercyjnej jest liderem.

Monika Olejnik, fot. akpa Article

Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można w czwartki o godz. 20.00, począwszy od 1 września br. Średnia widownia magazynu do 9 października br. wyniosła 357 tys. osób. Przełożyło się to na 2,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” straciła 11 tys. widzów, choć wzrósł jej udział w grupie komercyjnej. Wówczas program śledziło bowiem 368 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,48 proc. oraz 1,17 proc. udziału.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik przegrywa walkę o widza z mającą większy zasięg naziemną stacją TVP Info. Pokazuje ona wówczas „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co daje jej 2,44 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie Polsat News („To był dzień”; 0,47 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 jest liderem oglądalności stacji newsowych. Drugie miejsce zajmuje tutaj TVP Info, a trzecie - Polsat News.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu - top 3 stacje informacyjne

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP INFO

376 481

2,44%

0,99%

TVN24 - Kropka nad i

356 835

2,32%

1,48%

Polsat News

72 053

0,47%

0,39%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” straciła widzów. TVN24 przed TVP Info w grupie komercyjnej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kropek
A kto ten program ogląda ??? Pewnie tylko sekta lemingów.
21 15
odpowiedź
User
Widz
Polsat News..ledwo zipie. Po co jeszcze trwa????
18 13
odpowiedź
User
n
zab czasu nadgryzł program i wiecznie młoda tzw dziennikarke
16 9
odpowiedź
User
Joanna
Nic dziwnego, że "Kropka nad i" traci widzów, wszak Monika Olejnik traci swą świeżość i profesjonalizm. Zadaje banalne, tabloidowe pytania, zachowuje się jak przekupka, czasem niemal kłócąc się z interlokutorami lub pozwalając na kłótnie między nimi. Sama nie ma nic odkrywczego do powiedzenia, a przyzwyczajona nagrodami do bycia królową wśród dziennikarzy nie rozwija się, a wręcz przeciwnie oddala od wizerunku prawdziwie profesjonalnego dziennikarza informacyjnego. Tkwi w doskonałym samopoczuciu na swój temat, czemu dała wyraz w "VIVIE!" w wywiadzie Piotra Najsztuba, czym jednak rozmija się kompletnie z rzeczywistością. Byłby czas na zmianę formuły i odświeżenie swego wizerunku, tylko nie sądzę by to potrafiła. "Kropka nad i" się przejadła i należałoby ją zwyczajnie zdjąć z anteny. Czasem się zastanawiam czy nie lepiej poradziła by sobie osoba mniej utytułowana, za to mająca inne spojrzenie na politykę. A może Anita Werner?
19 9
odpowiedź
User
ew
nawet naftalina niepomoze kiedy czuc padline
14 9
odpowiedź