SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka z „Kropką TV” w nowej odsłonie. Inny dzień ukazywania się

Zwiększona objętość, więcej stacji telewizyjnych, nowy dział Rozrywka i ta sama cena – tak opisuje nową odsłonę tygodnika telewizyjno-poradnikowo-rozrywkowego „Kropka TV” (Petstar) sieć Biedronka, w której tytuł jest dystrybuowany. Zmienia się także dzień wejścia “Kropki TV" do sprzedaży – zamiast poniedziałku będzie to piątek.

Pierwsze wydanie tygodnika w nowej odsłonie ukaże się w sklepach Biedronki w piątek 7 kwietnia. Będzie obejmować ramówkę stacji telewizyjnych od środy 12 kwietnia do wtorku 18 kwietnia (wcześniej tytuł obejmował program od piątku do czwartku podobnie jak tygodniki telewizyjne Bauera).

„Kropka TV” będzie teraz liczyć 100 stron (wcześniej było ich 84), liczba stacji telewizyjnych wzrośnie do 107 (ze 101) - wśród nich są stacje lokalne. Zmian jest jednak więcej. - Tygodnik zyskuje formułę „3 in 1”, czyli trzech magazynów w objętości i cenie jednego – mówi Marta Osial, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za prasę w sieci Biedronka. - Podzielony został na trzy odrębne sekcje: Telewizja, Porady oraz Rozrywka. Zmieniło się także logo i szata graficzna, która została dostosowana do najnowszych trendów rynkowych – dodaje.

Twarzą okładki nowego wydania „Kropki TV” jest Aleksandra Adamska, gwiazda wchodzącego na dniach na antenę TVN serialu „Skazana 2”. - Cieszymy się, że udało się wprowadzić zapowiadane wcześniej zmiany, które sprawiły, że klienci Biedronki, wierni czytelnicy „Kropki TV”, otrzymują jeszcze lepszy produkt przy utrzymaniu starej ceny i to jako pierwsi na rynku, jeszcze przed weekendem – mówi Osial.

Czytaj też: Pisma telewizyjne skazane na wymarcie. "Póki im się to spina, będą inwestować"

Bez zmian pozostaje cena egzemplarzowa magazynu (2,99 zł).

„Kropka TV” obecna jest w sklepach Biedronki od 17 lat. Tygodnik można kupić jedynie w sklepach tej sieci dyskontów.

Od listopada wydawcą tytułu jest spółka Petstar. Wcześniej zajmowało się tym Wydawnictwo Edipresse, które w lipcu ub.r. z powodu inflacji, wzrostu kosztów i spadkowych trendów na rynku pracy zdecydowało się zakończyć wydawanie magazynu.

Nowy wydawca pozostawił zespół redakcyjny, tygodnikiem w dalszym ciągu kieruje Agnieszka Świecka-Pilaszek.

Biedronka nie ujawnia wysokości nakładu i sprzedaży „Kropki TV”.

Sprzedaż porównywalna w sklepach Biedronka w czwartym kwartale ub.r. wzrosła o 23,4 proc. wobec wzrostu o 23,3 proc. w trzecim kwartale, o 22,5 proc. w drugim i o 12,2 proc. w pierwszym. To efekt z jednej strony wysokiej inflacji produktów żywnościowych, a z drugiej pojawienia się w Polsce setek tysięcy uchodźców z Ukrainy.

Na koniec ub.r. sieć liczyła 3 395 sklepów, w ciągu roku otwarto 157 nowych (z czego 92 w czwartym kwartale), a zamknięto 12. Łączna powierzchnia handlowa zwiększyła się z 2,241 do 2,373 mln metrów kwadratowych. Sieć zmodernizowała też 367 placówek i otworzyła kolejne centrum dystrybucyjne.

Dołącz do dyskusji: Biedronka z „Kropką TV” w nowej odsłonie. Inny dzień ukazywania się

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin Lewandowski
Jakie stacje dodano, a jakie - usunięto?
0 0
odpowiedź
User
Marcin Lewandowski
Dodano ośrodki regionalne TVP do TVP3, TVS, TVP Dokument, TVP Nauka i Antenę HD, a usunięto Fox Comedy, Polsat CC Extra, HBO2, HBO3, CBS Reality, DTX, BBC Brit, CI Polsat, Canal+ Dokument i Polsat JimJam.
15 5
odpowiedź
User
Prawda
Ta Gazeta może pociągnie 6-12 miesięcy. Niestety widać, że od pewnego czasu jest chaotycznie kierowana
13 6
odpowiedź