SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

KRRiT wszczęła procedurę odebrania koncesji Radiu GO FM

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w czwartek o przyznaniu dwóch koncesji lokalnym rozgłośniom radiowym. Nie zgodziła się jednak, by Radio GO FM zmieniło nazwę na Vox FM i wszczęło procedurę cofnięcia koncesji nadawcy - Grupie Radiowej Time.

Article

Nowe koncesje dostała spółka Radio Eska - na nadawanie programu Eska Kraśnik, (w Kraśniku, na fali 92,8 Fm), oraz Agencja Radiowo-Telewizyjna Fama na nadawanie w Opolu Radia Fama (fala: 99,1 Fm). Obie rozgłośnie mają nadawać programy o charakterze uniwersalnym, a także „audycje słowno - muzyczne poświęcone tematyce lokalnej”. Obligatoryjne są własne lokalne dzienniki i publicystyka, poświęcone lokalnym problemom.

Krajowa Rada nie wyraziła natomiast zgody na zmianę nazwy gorzowskiego Radio GO na Vox FM. Podjęła też uchwałę o wszczęciu postępowania w sprawie cofnięcia koncesji nadawcy (spółka Time, należąca do Grupy ZPR Media). Oficjalnie nie podano przyczyny. Nam udało się jednak ustalić nieoficjalnie, że na zmianę nazwy nie zgadza się inny podmiot, zgłaszający do niej prawa.

Gorzowska rozgłośnia, która zaczęła nadawanie w 2015 roku, od samego początku zaczęło współpracę z Grupą Radiową Time. Radio zasięgiem obejmuje miasto i gminę Gorzów Wielkopolski oraz takie miejscowości jak Bogdaniec, Deszczno, Kłodawę, Krzeszyce, Lubiszyn, Santok, Skwierzynę, Zwierzyn.

Współpraca opierała się od początku na ofercie przedstawionej przez Time stacjom lokalnym podczas spotkania w Mszczonowie 24 lutego 215 r. Wcześniej (w 2015 r.) z takiej oferty skorzystało Radio Września.

W kwietniu br. Andrzej Adamczyk, założyciel i prezes rozgłośni, sprzedał swoje udziały Grupie Radiowej Time, zachowując fotel prezesa. Od kwietnia nowy właściciel starał się o zmianę nazwy radia na Vox FM, a Adamczyk został dyrektorem muzycznym sieci Radio Plus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: KRRiT wszczęła procedurę odebrania koncesji Radiu GO FM

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alf
W KRRiT ktoś się połapał, że właściciel Radio Go po uzyskaniu koncesji wcale nie był zainteresowany robieniem lokalnego radia tylko sprzedażą udziałów i zarobieniu na tym pieniędzy.
32 2
odpowiedź
User
tawokularach
Jest taka firma meblarska Vox - może oni się nie zgadzają, bo oskarżą o plagiat?
4 3
odpowiedź
User
Gość
Normalnie komedia.!
3 0
odpowiedź
User
zen
Disco polo rządzi wszędzie także w radio w tym Vox Fm. To by oznaczało upadek i straty dla miasta więc najlepiej pozostawić bez zmian i nie dziwie sie. A swoją drogą Vox Fm pod względem jakości oceniam najniżej. Już wole włączyć Radio Zet. RMF FM Trójke ba nawet Jedynke od tego czegoś. Jak grupa Time do której nalezy Eska mogła wypuścić w Eter takie byle co. A wiara słucha i łyka i przestaje wierzyć rzetelnym mediom
5 0
odpowiedź
User
Lolek
Chyba ta rada sobie nie radzi. Kielecki emeryt z koncesją? kpina!
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing