Głos Krystyny Czubównej promuje świeże pieczywo w Lidlu

Sieć sklepów Lidl Polska wystartowała z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Promuje w nim świeże pieczywo dostępne w dyskontach tej sieci. Lektorką w reklamie jest Krystyna Czubówna.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Głos Krystyny Czubównej promuje świeże pieczywo w Lidlu

Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla, że dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do świeżego pieczywa przez cały dzień: od rana do wieczora. Zwraca również uwagę, że oferta „Piekarni w sercu Lidla” choć już teraz jest szeroka, to stale się powiększa. W sklepach znajdziemy 20 rodzajów bułek i bagietek, 10 gatunków chleba, ale też ponad 25 słodkich i słonych przekąsek.

Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”

Dyskonter podkreśla również, że w „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Nowej kampanii towarzyszą promocje, dzięki którym produkty można kupić jeszcze taniej. Przykładowo chleb na maślance dostępny jest 33 proc.taniej – 2,99 zł/ 550 g/ 1 szt. (zamiast 4,49 zł).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-ile-ma-sklepow-w-polsce-jakie-zarobki,7169693363742337a ##

Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” obejmuje emisję reklam w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii, we współpracy z agencją GPD, powstał spot telewizyjny, w których lektorką jest Krystyna Czubówna.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?