Krzysztof Dębowski z 70 proc. udziałów Beemail

Krzysztof Dębowski kupił od funduszu Tyler&Cook Capital Fund LLC 70 proc. udziałów w Beemail, firmie oferującej platformę e-mailingową dla branży e-commerce. Jednocześnie został członkiem jej zarządu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nabycie większościowego pakietu jest dla mnie równoznaczne z zaangażowaniem w rozwój spółki - mówi Krzysztof Dębowski. - Biorąc pod uwagę funkcjonalności i niezwykłą intuicyjność platformy Beemail oraz kompetencje zespołu programistów stojących za projektem jestem przekonany, że to dobra inwestycja - przekonuje.

Dębowski ma ponad 8 lat doświadczenia w branży e-mailingowej. Zarządzał firmami dostarczającymi narzędzia do masowej komunikacji e-mailingowej, współtworzył pierwszą w Polsce sieć reklamy mailingowej, a także stał na czele grupy roboczej e-mail marketingu w IAB Polska

Pozostałe 30 proc. udziałów Beemail pozostaje w rękach dotychczasowych właścicieli. Prezesem spółki jest nadal Grzegorz Chyliński.

Beemail zajmuje się tworzeniem systemów komunikacji mailingowej i newsletterowej. Na bazie wypracowanych rozwiązań wprowadziła niedawno na polski rynek platformę Beemail, przeznaczoną dla sklepów internetowych. Korzysta z niej już m.in. Empik.com, Gadu-Gadu, Media-Saturn Holding i Link4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji