SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Play dla Firm (wideo)

W kampanii reklamowej nowej oferty Play dla Firm występują Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2, OTO Film, Yakumama i Mediacom Warszawa.

Krzysztof Hołowczyc, Michał Żebrowski

Krzysztof Hołowczyc, Michał Żebrowski

Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski w reklamach Play dla Firm występują jako biznesmeni - Hołowczyc prowadzi wypożyczalnię luksusowych aut, a Żebrowski Teatr 6. Piętro. W kampanii promowana jest Formuła 4.0 dla Firm oraz podkreślana informacja, że w tej taryfie za 65 zł netto miesięcznie można dzwonić i SMS-ować bez limitów w obrębie Play oraz do Orange, T-Mobile i Plusa.

Hołowczyc i Żebrowski to 9. i 10. znana osoba reklamująca w tym roku Play. W poprzednich kampaniach sieci wystąpili Kuba Wojewódzki, Agnieszka Dygant, Maciej Stuhr, Magdalena Różczka, Małgorzata Socha, Marcin Prokop, Czesław Mozil i Kamil Bednarek (więcej na ten temat).

>>> Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile

Nowa kampania startuje 16 kwietnia i będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, prasie i na outdoorze. Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, produkcją spotów (wyreżyserowanych przez Tadeusza Śliwę) - dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją - firma Yakumama.

Działania w internecie prowadzi agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Play dla Firm (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
darek żebrowski
Dla mnie to nawet sam Papież może ich reklamować, a i tak to nie zmieni bardzo słabego zasięgu (niezadowolony klient) ;-(
14 12
odpowiedź
User
Fonziv
Przechodźcie wszyscy do tej sieci, w końcu przecież muszą mieć z czego zapłacić gaże dla swoich gwiazdek i celebrytów :D
15 8
odpowiedź
User
Matias Gali
Gdyby ten Krzysztof Hołowczyc jeszcze jeżdzić przyzwoicie umiał. rajdówką na zawodach :-)) ale nie za bardzo mu to idzie ;-) co pojezie to rymms ;-) ale auto ładne :-)
11 14
odpowiedź
User
ten copywriter
Jad tryska, ale to było do przewidzenia. Spójrzcie jednak z innej strony. To ultrasprytna strategia. Strategia prewencyjnej eliminacji działań konkurencji. Inne sieci nie będą chciały, nie będą mogły sięgać po celebrytów, których użył Play. Bo jeśli konkurencja zechce ich użyć, to wszyscy będą odnosić zu-żytego celebka do kampanii Play. W ten sposób Play prewencyjnie kosi "konkurencyjną" kampanię z użyciem choćby Stuhra, czy Mozila. Nie jest to sprytne i zyskowne?
Jestem gotów założyć się o nieposiadane milion dolarów, że to jeden z podstawowych strategicznych atutów tej kampanii i dlatego ją zrobili. A wyrzeczenia finansowe związane z tak wielką paradą celebów to już inna bajka.
12 8
odpowiedź
User
@ ten copywriter
racja! ta kampania „zużywa” celebrytów! świetny pomysł na eliminację. :D
11 8
odpowiedź