SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski promują Radio ZET Gold (wideo)

Radio ZET Gold ruszyło z nową kampanią reklamową, wspierającą akcję antenową, w której można wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka.

Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski w reklamie Radia ZET Gold Article

- Celem kampanii jest m.in. zwiększenie świadomości marki Radio ZET Gold i wzrost jego słuchalności. Akcja antenowa jest dodatkowym elementem angażującym - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu.

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty z udziałem Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka. Reklamy podkreślają charakter Radia ZET Gold, zachęcając do wzięcia udziału w zabawie antenowej. Będzie w niej można wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka. W spotach wykorzystano przeboje obu artystów: „Parostatek” oraz „Dziewczyny lubią brąz”.

Reklamy emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN, stacjach tematycznych oraz w sieci kin Multikino. Działania obejmą również prasę codzienną, tygodniki opinii oraz portale Onet i Wirtualna Polska.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Grupa Eurozet. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Gold w rynku w okresie od września do listopada br. wyniósł 0,9 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski promują Radio ZET Gold (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
Fajny pomysł na kampanię. Tylko zaraz pojawi się tu fala krytyki, bo przecież Zet Gold jest tu często krytykowane, choć sam nie wiem czemu. Mnie się podoba.
19 17
odpowiedź
User
observer
ZET GOLD brzytwy się chwyta.../słupki leżą na łopatkach.../ Szkoda tylko ,że tak znani i powszechnie szanowani piosenkarze firmuja swoimi twarzami i nazwiskami tak cienki produkt....bo radiem trudno to nazwać!
26 12
odpowiedź
User
amber gold
Dwa Stare Kiejkuty...
20 11
odpowiedź
User
rum
a co jest fajnego w tym pomyśle - nic oryginalnego tu nie ma - tak jak w tej stacji
19 12
odpowiedź
User
expert
jaki spot taka stacja… słabo. Pani Marto naprawdę czas odejść...
19 12
odpowiedź