SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Kruszewski na czele Kantar Consumer Insight Polska, Millward Brown i TNS Polska bez dyrektorów zarządzających

Krzysztof Kruszewski objął nowo utworzoną funkcję CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska, do której należą firmy badawcze Millward Brown i TNS Polska. W obu firmach zlikwidowano stanowisko dyrektora zarządzającego.

Krzysztof Kruszewski, prezes Kantar Polska i członek zarządu Kantar Millward BrownKrzysztof Kruszewski, prezes Kantar Polska i członek zarządu Kantar Millward Brown

- Nowa struktura zarządcza Millward Brown i TNS Polska daje obu firmom okazję do dalszego dynamicznego, lepiej skoordynowanego rozwoju, ale przede wszystkim pozwala wypracować rozwiązania zdolne zaspokoić potrzeby naszych najbardziej wymagających Klientów - uzasadnia tę zmianę Krzysztof Kruszewski. - Należy dodać, że w żadnym razie nie jest to zmiana rewolucyjna, ani jakakolwiek forma, nawet subtelnej fuzji obu organizacji. Nasze instytuty już od kilku lat wspierają się podczas realizacji projektów badawczych i doradztwa dla wybranych klientów, zachowując wszelako ściśle konkurencyjny model swoich wzajemnych relacji. Chcemy sformalizować i utrzymać ten niezwykle skuteczny sposób działania - dodaje.

Grupa Kantar Consumer Insight Polska podkreśla, że Wzajemne relacje Millward Brown i TNS Polska nie zostały w żaden sposób odgórnie ustalone, tylko będą przebiegać zależnie od potrzeb i woli klientów obu firm.

Krzysztof Kruszewski jest związany z Millward Brown od ponad 25 lat. W latach 1990-2004 był dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału firmy, potem przez prawie 10 lat pełnił funkcje dyrektorskie w jej strukturach międzynarodowych (w latach 2010-2012 był CEO na rynkach rozwijających się w Europie). Od ponad trzech lat jest prezesem Millward Brown Poland.

Objęta przez niego funkcja CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska została właśnie utworzona. Zastąpiła stanowisko dyrektora zarządzającego w Millward Brown i TNS Polska. W tej drugiej firmie w ostatnich latach zajmował je Piotr Kwiatkowski.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Kruszewski na czele Kantar Consumer Insight Polska, Millward Brown i TNS Polska bez dyrektorów zarządzających

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hipolit Smutniak
Jasne, skoro cała forsę może brać jeden facet, to po co dzielić na trzech.
odpowiedź
User
Gucio
Warto sprostować, że od 1990 do 2000 nie było żadngo Millward Brown, istniała natomiast całkowicie polska firma SMG/KRC Poland. Powstała od zera a udziały w niej posiadali kluczowi szefowie zespołów badawczych. Przez wiele lat była liderem rynku badań w Polsce.
Po 2000 następuje proces stopniowego przejmowania firmy przez międzynarowdową korporację Kantar / WPP oraz zmiana nazwy na Millward Brown.
odpowiedź
User
314
Gucio mnie ubiegł. Dodam, że Krzysztof Kruszewski był jednym z twórców SMG/KRC, więc wydźwięk słów "jest związany z" nie do końca dobrze brzmi.
odpowiedź