Krzysztof Rosiński managing partner i CTO SalesTube

Krzysztof Rosiński dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako managing partner i CTO. Przez ostatnich 10 lat pracował w Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Rosiński managing partner i CTO SalesTube

Rosiński będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.

Jak podano w komunikacie "jego dotychczasowe doświadczenie ma pozwolić na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłynąć na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym".

Ostatnio w Google

Krzysztof Rosiński od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy.

W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych, oraz transformacji cyfrowej dla strategicznych klientów Google w regionie EMEA.

W 2020 roku dołączył do Google Cloud gdzie stworzył i zarządzał globalną organizacją (EMEA, APAC & JAPAN) i rozproszonymi zespołami złożonymi z inżynierów, architektów, projektantów UX i menedżerów produktu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/salestube-zarobila-na-czysto-5-4-mln-zl-wplywy-40-proc-w-gore,7169500765325441a ##

Przed Google Rosiński pracował siedem lat w Gemiusie, wcześniej był prezesem DataMind.

Krzysztof Rosiński, w swojej karierze zawodowej pracował jako analityk, data scientist, a także konsultant biznesowy. Był mentorem w ramach programu Google Campus, stypendystą i absolwentem Google Business Academy, który realizowany był we współpracy z Duke University.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"