SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Skowroński w reklamie

Kampania akcji antenowej radiowej Trójki - "Trójka Przekracza Granice" (tym razem w USA) - obecna będzie w telewizji, tygodnikach opinii, dziennikach, internecie oraz na outdoorze.

Krzysztof Skowroński w reklamie

Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i TVN24), tygodniki opinii (Polityka, Przekrój, Wprost), gazety codzienne (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Polska The Times), internet (Onet.pl i Wp.pl), outdoor (wielki format w Warszawie od 20 października) oraz autopromocję na antenie Trójki.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział promocji Trójki. Trójka wyprodukowała też spot telewizyjny, w którego tle leci głos szefa stacji Krzysztofa Skowrońskiego.

trojka

W ramach projektu "Trójka Przekracza Granice" dziennikarze przez 4 tygodnie przemierzą całe Stany Zjednoczone. Projekt podróżniczy ma związek z wyborami na prezydenta USA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Skowroński w reklamie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl