SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzięki aferze z Janoszek Krzysztof Stanowski w lipcu był czołowym dziennikarzem na Twitterze/X

Współtwórca Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski był w zdecydowanie najbardziej zasięgowym dziennikarzem na Twitterze/X. Jego treści były wyświetlone 38,3 mln razy - wynika z danych PSMM Monitoring & More. - Zasięg jego konta ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More. 

Krzysztof Stanowski kolejny miesiąc jest niekwestionowanym liderem zasięgów osiąganych na Twitterze/X spośród aktywnych dziennikarzy i publicystów. Jak pokazują dane PSMM Monitoring & More, w lipcu autorskie wpisy dziennikarza Kanału Sportowego miały 38,3 mln odsłon. To znacznie więcej niż zajmujących kolejne miejsca agregującego newsy Łukasza Boka (20 mln wyświetleń) i Jakuba Wiecha, redaktora naczelnego Energetyka24.

 - Jeśli chodzi o Krzysztofa Stanowskiego, zasięg jego konta w lipcu br. ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - uważa Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More. - Trzeba też zauważyć, że Stanowski od dawna jest zasięgowym numerem jeden w tej kategorii na Twitterze (zwanym też X) i praktycznie co miesiąc jest liderem zestawienia - dodaje Szczupak w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.

- Ostatnie dni lipca to zarówno druga odsłona filmu o Janoszek, ale też tłumaczenie się z wykorzystania piosenki Edyty Bartosiewicz (plus wątek o sądownictwie). To wtedy Stanowski mówiąc potocznie „odjechał" reszcie i ostatecznie jego zasięg jest dwukrotnie większy niż osoby nr 2 na podium. Wcześniejsze popularne wpisy dotyczyły też postaci, którą stworzył jadąc do Indii (Khris Stan Khan) - analizuje lipcowe zasięgi dziennikarza Marcin Szczupak. 

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują Łukasz Warzecha, Tomasz Lis (będący jeszcze w kwietniu na podium), Szymon Jadczak z Wirtualnej Polski, Bartłomiej Wypartowicz z Defence24, Michał Pol z Kanału Sportowego, Marcin Dobski z Salonu24, Mateusz Grzeszczuk, Rafał Frąckiewicz i Tomasz Włodarczyk.

 Brak zasięgowych profili dziennikarek na Twitterze/X  

Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More zwraca uwagę, że w zestawieniu niemal nie ma dziennikarek ani publicystek.

- Mamy w czołówce dwie kobiety. To blogerka Kataryna i Agnieszka Gozdyra, ale niestety obie panie są poza pierwszą trzydziestką. To się zdarza niestety regularnie - komentuje ekspert.

Wpisy Kataryny (miejsce 14.) miały w lipcu 7,2 mln wyświetleń, a Agnieszki Gozdyry (miejsce 25.) 5,2 mln wyświetleń. W TOP100 znalazły się jeszcze na miejscu 33. Dominika Długosz ("Newsweek") z wynikiem 4 mln wyświetleń, na 38. Bianka Mikołajewska (Wirtualna Polska) z 3 mln wyświetleń. Na dalszych pozycjach Blanka Aleksowska (miejsce 55.), Żaneta Gotowalska-Wróblewska (57.), Dominika Wielowieyska (60.), Ewa Zajączkowska-Hernik (68.) i Sylwia Czubkowska (96.) - wynika z danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl. 

Dołącz do dyskusji: Dzięki aferze z Janoszek Krzysztof Stanowski w lipcu był czołowym dziennikarzem na Twitterze/X

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fredro
Wydaje mi się, że Dziki Trener był jednak popularniejszy?
odpowiedź
User
Hugo
Ja rozumiem, że każdy chciałby ogrzać się w ciepełku Stanowisku ego i każdy koniecznie chce kopnąć tę nieszczęsną kobietę, dlatego jej nazwisko pojawia się i w tytule, i jest powtarzane tyle razy w treści, ale na Boga, dajcie już jej spokój.

Edyta Bartosiewicz zgrabnie ją opisała, skończcie już, wystarczy. Proszę.
odpowiedź
User
kolis
A później pytania, czemu kobiety w mediach zarabiają mniej xd
No sorry, skoro najpopularniejsza jest po za top30, to za co im płacić xd
odpowiedź