Krzysztof Załuski felietonistą „Dziennika Bałtyckiego”

Publicysta, dziennikarz i literat Krzysztof Załuski dołączył do grona felietonistów „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa). Publikuje od początku sierpnia, a do jego zadań należy też współpraca z różnymi środowiskami w celu pozyskiwania wartościowych treści historycznych do dziennika.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Załuski to dramaturg, prozaik, publicysta, ale i wydawca i dziennikarz. W przeszłości pracował już dla Radia Gdańsk, publikował też m.in. w tygodniku „Do Rzeczy", w „Życiu”, „Twórczości”, „Przeglądzie Politycznym”, „Czasie Kultury” i „Zarysie”. Teraz zadebiutował na łamach „Dziennika Bałtyckiego” jako stały publicysta.

- Do tej pory na łamach było sporo materiałów związanych z historią sztuki, kina, teatru. Chcę, abyśmy więcej miejsca poświęcali tematyce historii współczesnej, dziedzictwu Solidarności, kwestiom związanym z Grudniem 70. I to właśnie będzie zadanie Krzysztofa. Ma on nie tylko pisać dla nas jako autor, znany literat, ale też współpracować z różnymi środowiskami w sprawie pozyskiwania wartościowych treści - informuje portal Wirtualnemedia.pl Artur Kiełbasiński, redaktor naczelny „Dziennika Bałtyckiego”.

Od początku lipca br. felietonistą „Dziennika Bałtyckiego” jest już także aktywista miejski z Sopotu, Łukasz Wężyk. Jest członkiem stowarzyszenia Kocham Sopot, publikuje teksty poświęcone Sopotowi i sprawom lokalnym na swojej stronie internetowej i w portalu Salon24.pl.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa