SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kto Leona ma, zawsze radę da!'

Trwa kampania telewizyjna przygotowana przez agencję Mather Communications dla firmy Hortex.

Kampania wspiera wprowadzenie na rynek nowej linii produktów dla dzieci Hortex Leon. Dwie wersje reklamy TV skierowane są do dzieci w wieku od 3 do 7 lat oraz do ich mam, które cenią sobie jakość produktów podawanych swoim pociechom.

         

W ramach kampanii, która potrwa do połowy lipca emitowane są 30- i 15-sekundowe reklamy telewizyjne w stacjach ogólnopolskich i dziecięcych przygotowane przez agencję Mather Communications. Kreacja spotów w całości oparta jest na animacji 2D i 3D. Autorkami pomysłu są Małgorzata Jóźwik (Senior Copywriter) oraz Joanna Gwis (Art Director). Dział kreacji nadzoruje Zofia Szymańska (Dyrektor Kreatywna). Za projekt ze strony Działu Obsługi Klienta odpowiedzialne są Agnieszka Mazurek (Account Director) oraz Justyna Sobieraj (Account Executive).

Animację przygotowało studio Platige Image, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Dołącz do dyskusji: 'Kto Leona ma, zawsze radę da!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl