SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice Kids 6” hitem TVP2

Szóstą edycję „The Voice Kids” ogląda średnio 1,83 mln osób, o 90 tys. widzów więcej względem pokazywanej rok temu piątej odsłony widowiska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jury „The Voice Kids 6”; fot. TVP/Jan BogaczJury „The Voice Kids 6”; fot. TVP/Jan Bogacz

„The Voice Kids 6” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 25 lutego. Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska do 11 marca wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 14,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,08 mln oglądających, zgromadził odcinek produkcji z 11 marca (była to emisja z godz. 21.05).

Dla porównania, piątą edycję muzycznego widowiska, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych tygodniach emisji oglądało średnio 1,74 mln osób, co przełożyło się na 12,97 proc. udziału w 4+, 11,05 proc. w 16-49 i 10,78 proc. w 16-59. Dziecięcy show zyskał 90 tys. oglądających.

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Występy uczestników w szóstej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniają: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 6” hitem TVP2

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Konkurowali z Musk Singers a teraz Azjją Express i być może tutaj jest odpowiedz
odpowiedź
User
Poti
Zgadzam się aczkolwiek Mask Singer miał większe wyniki oglądalności od Azji Express, ale to też inny format. Voice Kids świetnie sobie radzi
odpowiedź
User
Trumny
Jakie dno. fałszowane piosenki TVP
odpowiedź