„The Voice Kids 6” hitem TVP2

Szóstą edycję „The Voice Kids” ogląda średnio 1,83 mln osób, o 90 tys. widzów więcej względem pokazywanej rok temu piątej odsłony widowiska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„The Voice Kids 6” hitem TVP2
Jury „The Voice Kids 6”; fot. TVP/Jan Bogacz

„The Voice Kids 6” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 25 lutego. Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska do 11 marca wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 14,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,08 mln oglądających, zgromadził odcinek produkcji z 11 marca (była to emisja z godz. 21.05).

grafika

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tak-to-lecialo-tvp2-ogladalnosc-kiedy-nowe-odcinki,7173198692976257a ##

Występy uczestników w szóstej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniają: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu