'Która promocja Ci pasuje?'

Pod tym hasłem 29 sierpnia ruszyła kampania dwóch modeli Nissana - Micry i Almery.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter produktowy a grupę docelow± stanowi± mieszkańcy miast pow. 30 tys., 25+, dochody pow. 1.500 zł miesięcznie.

Kampania prowadzona jest w prasie: „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita", „Metro", „Dzień Dobry", „Metropol", „Newsweek Polska", „Polityka", „Przekrój", „Motor", „Auto Świat"; radiu: Program I i III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM; telewizji: TVP, TVN, Polsat; oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Agencja reklamowa DDB Warszawa. Dom mediowy Optimum Media OMD.

– Podobną promocję oferowaliśmy klientom w czerwcu. Ponieważ oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowaliśmy się na skonstruowanie kampanii w oparciu o sprawdzone elementy. To naprawdę bardzo dobra oferta. Dzięki urozmaiceniu opcji do wyboru wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom każdego potencjalnego klienta poszukującego auta z segmentu B lub C – powiedziała Briefowi Joanna Wojtkowska, field marketing & PR senior specialist w Nissan Poland.

Kampania potrwa do 30 września br.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy