Premierowe odcinki 30. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 16 lutego do 18 maja br. Obejrzało je średnio 678 tys. osób, co zapewniło stacji 8,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 874 tys. widzów. Wyemitowany został 11 maja, a gościli w nim Lech Wałęsa i Aleksandra Żebrowska.

W porównaniu do emitowanej pół roku temu 29. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 134 tys. osób. Wówczas produkcję oglądało średnio 812 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,77 proc. w 4+, 12,64 proc. w 16-49 oraz 11,39 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-tvn-player-pl-dodatkowe-odcinki-kazimierz-marcinkiewicz-rafal-collins,7170191730046593a ##
TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne, co przełożyło się na 6,35 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. liczne seriale; 5,77 proc.), a czwarta - TVP1 („Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 3,93 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był stacją pierwszego wyboru.

Wpływy z reklam pokazanych przy wiosennych odcinkach talk-show wyniosły 7,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-samochod-ferrari-przekroczenie-predkosci-250-km-h-policja-sprawa-karna,7170208950343809a ##











