Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda w TVN średnio niemal 500 tys. osób, o 120 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Z odcinka na odcinek programowi przybywa jednak widzów.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
(screen: YouTube/tvnpl)

Premierowe odcinki 36. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki ok. godz. 22.40, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 19 marca) obejrzało średnio 500 tys. osób, co zapewniło stacji 7,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 540 tys. widzów. Wzięli w nim udział Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak, jurorzy produkcji TVN „Czas na Show. Drag Me Out”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-przeprasza-janusz-palikot-firma-dlug-upadlosc-lista-oszukanych,7169448111736961a ##

W porównaniu do emitowanej rok temu 34. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” zmalała o 120 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 620 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy  8,87 proc. w grupie 4+ i 12,92 proc. w 16-49.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?