Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda w TVN średnio niemal 500 tys. osób, o 120 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Z odcinka na odcinek programowi przybywa jednak widzów.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
(screen: YouTube/tvnpl)

Premierowe odcinki 36. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki ok. godz. 22.40, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 19 marca) obejrzało średnio 500 tys. osób, co zapewniło stacji 7,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 540 tys. widzów. Wzięli w nim udział Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak, jurorzy produkcji TVN „Czas na Show. Drag Me Out”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-przeprasza-janusz-palikot-firma-dlug-upadlosc-lista-oszukanych,7169448111736961a ##

W porównaniu do emitowanej rok temu 34. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” zmalała o 120 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 620 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy  8,87 proc. w grupie 4+ i 12,92 proc. w 16-49.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]