SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. Hitem Luxuria Astaroth

Najnowszy sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,3 mln osób, o 180 tys. mniej niż śledziło show rok wcześniej. Pomimo spadku TVN w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Article

Premierowe odcinki 16. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 4 marca br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,3 mln osób, co zapewniło stacji 15,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu (wyemitowany 18 marca br.), który zgromadził przed telewizorami 1,52 mln osób, a jego udział w grupie komercyjnej wyniósł aż 25,81 proc. Gośćmi prowadzącego byli modelka Luxuria Astaroth oraz członkowie kabaretu Paranienormalni.

Oglądalność „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-04

1 286 566

14,66%

18,94%

2014-03-11

1 077 629

13,08%

16,27%

2014-03-18

1 519 617

17,65%

25,81%

Średnio:

1 295 169

15,16%

20,41%

W porównaniu z emitowaną rok temu 14. serią talk-show stracił 180 tys. widzów. „Kubę Wojewódzkiego” oglądało wówczas średnio 1,48 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 17,11 proc. oraz 21,97 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania najnowszych odcinków programu Kuby Wojewódzkiego TVN jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 10,59 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”; 10,41 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne, program „Po prostu” oraz mecz piłki nożnej; 8,03 proc.).

W grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a dalej plasują się takie stacje jak: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji talk-show

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki 16

1 295 169

15,16%

20,41%

Polsat

904 652

10,59%

9,53%

TVP2

888 717

10,41%

6,73%

TVP1

685 551

8,03%

7,89%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. Hitem Luxuria Astaroth

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
k
porzygac się można to medialny rynsztok
37 23
odpowiedź
User
olo
Nie wiem kto ogląda program tego 50-letniego prawiczka, który tak niewiele mądrego ma do powiedzenia. Toć to czysty masochizm!
34 31
odpowiedź
User
rex
Hitem byli Paranienormalni, a nie pusta Luxuria.
59 14
odpowiedź
User
will
widzę, że nawet wirtualnemedia.pl idą za klikalnością - jak natemat.pl i inne portale
jeśli piszecie, że hitem była Luxuria to macie poparcie w badaniach?
bo ja osobiście włączyłem program ze względu na Paranienormalnych
ale o nich nikt w leadzie nie wspomni bo klikalność byłaby mniejsza...
23 13
odpowiedź
User
jak
Resortowe dziecko. Wojewódzki edukację zakończył na liceum. Tak samo jak i rozwój intelektualny.
24 23
odpowiedź