SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuba Wojewódzki szuka "wodzianki" w Veedo.pl

W należącym do TVN serwisie Veedo.pl wystartował casting, w którym wybrana zostanie nowa "wodzianka" do programu „Kuba Wojewódzki”. Kandydatki będzie oceniał sam prowadzący talk-show.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Article

Aby wziąć udział w castingu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Veedo.pl. Dodatkowo kandydatka musi przesłać nagranie wideo, w którym zaprezentuje siebie z wodą, wyraźnie prezentując twarz i sylwetkę i wykonując przy tym wybraną przez siebie dowolną aktywność z udziałem wody.

Casting potrwa do 20 lutego br. Wyboru "wodzianki" dokonają Kuba Wojewódzki i producent jego programu Tomasz Dąbrowski. Wybrana w castingu dziewczyna będzie występowała wiosną w programie „Kuba Wojewódzki” w roli osoby przynoszącej wodę gościom w studiu. Weźmie też udział w sesji okładkowej w magazynie „CKM”.

Emitowną jesienią ub.r. edycję programu „Kuba Wojewódzki” śledziło 1,33 mln osób, o 110 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki szuka "wodzianki" w Veedo.pl

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tyciu
Ja zauważyłem taką zależność, programy telewizyjne TVN których partnerami byli RMF FM bądź Radio ZET zawsze odnosiły kolosalny sukces.
Radio ESKA, wspierająca obecnie większość formatów stacji nie dostarcza takiego widza jak pozostali dwaj giganci.

Zostanę zaraz wyśmiany, co za znaczenie ma partnerstwo ze stacją radiową do wyników oglądalności stacji telewizyjnej. Ma ogromne znaczenie, obserwuję ową zależność od 10 lat. ;)

Popularnym stacjom FM udaje się zyskiwać kilkukrotnie wyższe wyniki "oglądalności/słuchalności" niż stacjom TV, taka współpraca i wzajemne promowanie jest naprawdę ważne i wartościowe.

To samo dotyczy współpracy z portalami internetowymi: Onet, WP, Interia...

TVN zachowuje się ostatnio jak takie małe dziecko, myśli że bez żadnej promocji i współpracy z innymi jest w stanie uzyskać rzeszę widzów. Tak niestety nie jest (co pokazują wyniki oglądalności). To samo dotyczy pozycji stacji w naziemnej telewizji cyfrowej, TVN przyjął na klatę kiepskie miejsce w odbiornikach, no przecież ich genialna marka sama się obroni... huehuehue
9 9
odpowiedź
User
Maryjan
Czy żeby było poprawnie nie powinien szukać wodzianina nagi kamel z butelka wody na głowie podnioslby ogladalnosc tego marnego programu ;)
9 8
odpowiedź