Kuba Wojewódzki zyskał 300 tys. widzów

Jesienny sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego oglądało średnio 2,07 mln widzów - to o blisko 300 tys. więcej niż w analogicznym czasie przed rokiem. TVN w czasie emisji programu była liderem rynku.

afp - pb
afp - pb
Udostępnij artykuł:

Największą widownię zgromadził ostatni odcinek sezonu, wyemitowany 8 grudnia. Zobaczyło go 2,36 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Najgorszy wynik - 1,75 mln osób - talk-show zanotował 22 września.  

 

Program miał średnio 22,86 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 25,1 proc. udziału w grupie 16-49. W stosunku od ubiegłego roku program poprawił oba wyniki. TVN podczas emisji "Kuby Wojewódzkiego" liderem rynku. Druga pozycja przypadła Polsatowi nadającemu zagraniczne filmy oraz seriale (1,53 mln widzów; 16,87 proc. udziału), trzecia zaś Dwójce (1,38 mln widzów i  15,2 proc. udziału w rynku).

Kubę Wojewódzkiego oglądają głównie kobiety, osoby z największych miast. Emeryci stanowią 28 proc. widzów. Wpływy reklamowe przy jesiennym sezonie wyniosły 12,7 mln złotych (dane bez rabatów).

Talk-show "Kuba Wojewódzki", podobnie jak "Szymon Majewski Show",  powróci na antenę TVN-u wiosną 2009 roku.

afp - pb
Autor artykułu:
afp - pb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]