SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN

Trzeci sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,87 mln widzów - to najlepszy wynik od początku jego nadawania w TVN. Stacja była podczas emisji show zdecydowanym liderem w grupie 16-49.

„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN

Trzeci sezon, emitowany w TVN od 12 lutego, oglądało średnio 2,87 mln widzów co dało 24 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 31,1 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Pierwszy sezon, nadany przed rokiem, przyciągnął 2,31 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

DATA AMR SHR% SHR% 16-49
12-02-2011 3195561 23,86% 30,76%
19-02-2011 3211330 23,82% 30,99%
26-02-2011 3154825 22,52% 28,31%
5-03-2011 3047857 22,84% 27,39%
12-03-2011 2836598 22,70% 30,55%
19-03-2011 3074326 25,20% 32,92%
26-03-2011 3204320 21,34% 27,36%
2-04-2011 2538453 25,33% 33,49%
9-04-2011 2919339 25,76% 35,71%
16-04-2011 2619900 28,36% 37,25%
23-04-2011 2354132 22,48% 28,53%
30-04-2011 2327283 26,30% 34,97%
średnio 2873755 23,96% 31,09%


Liderem rynku w trakcie emisji „Kuchennych rewolucji” wśród ogółu widzów była TVP1 z 3,1 mln widzów i  25,69 proc. udziału w rynku. Telewizja TVN okazała się jednak bezkonkurencyjna w grupie 16-49.

Konkurencja AMR SHR% SHR(16-49)
TVP1 3090540 25,69% 19,40%
TVN 2873755 23,96% 31,09%
TVP2 1300964 10,82% 6,75%
POLSAT 1076108 8,95% 9,58%


Produkcję śledziły przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement  wpływy reklamowe wyniosły 12,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Profil TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,58% 72
Kobiety 65,42% 126
Wiek  4-9 3,10% 52
 10-15 4,37% 64
16 - 19 2,88% 51
20 - 24 4,89% 62
25 - 29 9,77% 110
30 - 34 9,32% 113
35 - 39 9,37% 127
40 - 44 7,40% 115
45 - 49 7,24% 105
50 - 54 10,01% 124
55 - 59 10,24% 132
60+ 21,41% 106
Wlk. miasta Wieś 27,64% 71
< 50 tys. 24,86% 103
50-100 tys. 11,70% 136
100-200 tys. 10,90% 135
200-500 tys. 12,45% 134
> 500 tys. 12,46% 114
Wykształcenie Podstawowe 44,82% 99
Średnie 33,66% 114
Wyższe 14,05% 112
Inne 7,47% 59


TVN wyprodukuje kolejny sezon reality, obecnie trwa rekrutacja restauratorów. Na razie nie ma informacji kiedy „Kuchenne rewolucje 4” trafią na antenę. Od 7 maja stacja nadaje powtórki programu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
rewelacyjny program!!!!
8 8
odpowiedź
User
danio
nie tylko hitem TVN, ale też moim. Pani Magda jest super. W ostatnim odcinku była inna realizacja i mi nie przypadła do gustu!!!! powrócić do pierwotnej
8 8
odpowiedź
User
bolo
kapitany program.Czekamy na następną edycję....KONIECZNIE.!!!!!
8 8
odpowiedź
User
piotrczapla
Program jest rewelacyjny ale realizatorzy powinni powrócić do formuły programu jaka była w pierwszej serii gdzie Pani Magda była bardziej nie wiem jak to określić radykalna. I wtedy powinna przegonić z widownią TVP1. Życzę powodzenia :)
8 8
odpowiedź
User
kyz
Program świetny, TVN ma wielki plus u mnie za niego!
8 8
odpowiedź