1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,74 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
Magda Gessler w „Kuchennych rewolucjach”; fot. TVN

Nowe odcinki 22. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,74 mln osób. Przełożyło się to na 14,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,84 proc. w grupie 16-59 oraz 21,52 proc. wśród mieszkańców miast w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,82 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tajemnica-zawodowa-serial-tvn-zwiastun-fabula-opinie,7170370057951361a ##

TVN liderem

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przekłada się na 8,29 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i powtórki „Stulecia Winnych”; 8,12 proc.) oraz Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,47 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Cały czas trwają poszukiwania restauracji, które są zainteresowane metamorfozą. Zgłoszenia należy wysyłać na adres restauracje@tvn.pl.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"