1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,74 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
Magda Gessler w „Kuchennych rewolucjach”; fot. TVN

Nowe odcinki 22. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,74 mln osób. Przełożyło się to na 14,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,84 proc. w grupie 16-59 oraz 21,52 proc. wśród mieszkańców miast w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,82 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tajemnica-zawodowa-serial-tvn-zwiastun-fabula-opinie,7170370057951361a ##

TVN liderem

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przekłada się na 8,29 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i powtórki „Stulecia Winnych”; 8,12 proc.) oraz Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,47 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Cały czas trwają poszukiwania restauracji, które są zainteresowane metamorfozą. Zgłoszenia należy wysyłać na adres restauracje@tvn.pl.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"