KUPS szuka agencji do tegorocznej kampanii "5 porcji warzyw, owoców i soku"

Krajowa Unia Producentów Soków zaprasza agencje do składania ofert na realizację ogólnopolskiego programu promocyjno- informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku XI”. Stanowi on kontynuację działań realizowanych przez KUPS w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców i soków.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KUPS szuka agencji do tegorocznej kampanii "5 porcji warzyw, owoców i soku"
fot. Shutterstock.com

Zaplanowane na ten rok działania mają obejmować reklamę w telewizji radiu, prasie lub innych mediach, szkolenia i konferencje, serwis internetowy, aktywacje w social mediach z udziałem vlogerów i blogerów itp.

Wybrana agencja zajmie się opracowaniem kreatywnych i merytorycznych pomysłów oraz realizacją tegorocznej edycji programu informacyjno-promocyjnego pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku XI” prowadzonego pod hasłem "Apetyt na polskie".

Akcja będzie realizowana w okresie od 1 marca br. do 28 lutego 2022 roku. Jej budżet wynosi 694 tys. zł netto. Z tego na reklamy w mediach przeznaczono 276 tys. zł, na szkolenia i konferencje - 92 tys.zł, na serwis internetowy - 176 tys. zł, a na wynagrodzenie dla agencji - 123 tys. zł.

Ubiegłoroczną edycję programu realizowała na zlecenie KUPS agencja PR Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana