SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kupujący online coraz bardziej wymagający

W porównaniu z ubiegłym rokiem oczekiwania pod względem jakości robienia zakupów w sieci wzrosły u 67 procent konsumentów.

Kupujący online coraz bardziej wymagający

80 procent konsumentów twierdzi też, że prawdopodobieństwo, że wróciliby na stronę internetowego sprzedawcy po tym jak przy wcześniejszej wizycie mieli negatywne doświadczenie, byłoby mniejsze - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Allurent.

66 procent respondentów pytanych o to, jakie czynniki wpłynęły na wzrost ich oczekiwań wobec jakości robienia zakupów w sieci, wskazało na wiedzę o poprawiającej się technologii, co internetowi sprzedawcy powinni również wykorzystywać. 46 procent jest zdania, że skoro internetowe sklepy tak bardzo się reklamują, to powinny bardziej w siebie inwestować. Według 41 procent badanych sklepy online powinny lepiej wykorzystywać szerokopasmowe łącza, a 29 procent uważa, że powinny być one bardziej nowatorskie.

Z badania firmy Allurent wynika również, że w trakcie minionego sezonu świątecznych zakupów większość respondentów kupiła w sieci większą liczbę prezentów w porównaniu z poprzednimi latami. Z kolei w bieżącym roku częściej kupować online zamierza 67 procent badanych.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kupujący online coraz bardziej wymagający

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl