„Kupujesz, co chcesz, a spłacasz po wakacjach” w kampanii Agata Meble (wideo)

W salonach Agata Meble trwa promocja „Kupujesz, co chcesz, a spłacasz po wakacjach”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Legend Group i Red Carpet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Kupujesz, co chcesz, a spłacasz po wakacjach” spłatę mebli z salonów Agata Meble można rozpocząć 3 miesiące po zakupie, a płatność zostaje rozłożona na 20 rat z zerowym oprocentowaniem. Oferta będzie obowiązywać do 26 maja.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa, która oprócz informowania o akcji ma budować wizerunek sieci Agata Meble jako nowoczesnej, podążającej za aktualnymi trendami i wdrażającej je w życie. Spot zawierający elementy wygenerowane w technice 3D pokazuje, jak moduły kanapy i elementy meblościanki przesuwają się rytmicznie w takt melodyjnego podkładu muzycznego, co podkreśla mobilność i funkcjonalność mebli dostępnych w salonach Agata Meble. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do kobiet.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w największych stacjach), radiu, prasie, internecie (serwisy ogólnopolskie i lokalne) oraz na outdoorze (nośniki we wszystkich województwach, w których znajdują się salony Agata Meble). Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, reklamę telewizyjną wyreżyserował Filip Marczewski, a jej produkcją zajął się dom produkcyjny Red Carpet.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska