SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kurczakowa” obsesja w kampanii BP Wild Bean Cafe (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa sieci Wild Bean Cafe należącej do BP. Akcję przygotowały Gruppa66 Ogilvy i Mindshare.

Prowadzona obecnie kampania Wild Bean Cafe reklamuje wprowadzane do tych restauracji menu obejmujące potrawy z kurczaka. Koncepcja kreatywna akcji oparta jest na pokazaniu efektów „kurczakowej” obsesji, jakiej się doświadcza dzięki tej ofercie. Główny bohater reklamy wszędzie widzi kurczaki, dlatego podjeżdża do najbliższej restauracji Wild Bean Cafe na stacji BP.




Kampania obejmuje telewizję (największe stacje), radio oraz outdoor (niestandardowe reklamy na autobusach miejskich). Akcję przygotowały agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy (kreacja) oraz dom mediowy Mindshare (zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Kurczakowa” obsesja w kampanii BP Wild Bean Cafe (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cham spod budki z wipem :)
Nie, to nie są efekty kurczakowej obsesji, tylko nałożenie na percepcję chęci pożarcia kurczaka.
Widzę kurczaka, bo jestem głodny i mam ochotę na kurczaka więc kurczak pojawia się i znika, to tu to tam :)
Ale podkładu nie rozumiem?????
odpowiedź